N o t í c i e s..P r o t e s t a n t s
Número 17 - 11 de marzo, 2005
  E D I T O R I A L

NOTICIAS

Internacional
España
Sociedad
Ciudades
España @l día

NOTÍCIES

NEWS
From Spain
International
  HEMEROTECA
Especiales
Recortes de prensa
Números atrasados
Buscar

DOCUMENTOS
Históricos
Legales
Comunicados

DIRECTORIO

INTERACTIV@
Tu opinión
Cartas
Libro de visitas
Chat
Foros

Recomendar

Agregar a favoritos
Página de inicio
¿Quiénes somos?
Patrocinada por:
Alianza
Evangélica
Española
miembro de:
European
Evangelical
Alliance
World
Evangelical
Alliance
e-Voz català Espanya Internacional
 
e-Voz: L´editorial Clie i els llibres evangélics a l´any internacional del llibre i la lectura
(Alfonso Triviño)

http://www.e-mision.org/actual/audio/noticies050313.mp3 (1’15 MB)
 
CATALUNYA
3er Encuentro de Oración Juvenil Interdenominacional en Barcelona
Recés de Setmana Santa a Barcelona sota el lema “El Regne és el que compte”
Seminari de sanitat interior a Barcelona
e-Voz catalá
 
e-Voz: L´editorial Clie i els llibres evangélics a l´any internacional del llibre i la lectura (Alfonso Triviño)
ESPANYA
 
Susan Buell serà la primera degana de la catedral protestant de Madrid
“Pregant amb música”, concert en memòria de les víctimes de l’11-M
INTERNACIONAL
Els “Surfistes per Crist” caminen amb la Bíblia sobre les aigües
C a t a l u n y a
 
Venga Tu Reino i l’Aliança Evangèlica Espanyola criden als joves a orar
3er Encuentro de Oración Juvenil Interdenominacional en Barcelona
 
BARCELONA, 09-03-2005 (ACPress.net).
El grup Venga Tu Reino (VTR) i l’Aliança Evangèlica Espanyola tornen a fer una crida a la oració i la unitat del Poble de Déu.
 
Sis mesos després de l’última reunió d’oració en la qual van assistir prop de 300 joves de la ciutat de Barcelona i rodalies, el grup VTR ha convocat una tercera trobada per al proper 2 d’abril. La reunió començarà a les 19h. En el local del carrer de Verdi 189, de Barcelona (metro: L3 Lesseps – Fontana).
 
“La suprema necessitat avui dia, és el poder que ve de dalt”, amb aquestes paraules del difunt predicador C.H.Finney, VTR fa una crida a la joventut cristiana de la regió per orar i restablir una relació amb Déu que tingui les seves bases en la santedat, la fidelitat i l’amor. Segons ha advertit un dels organitzadors, “és necessari un arrepentiment i una purificació de l’església, com també una major unitat del Poble de Déu per a dur el missatge de Jesús a cada racó d’aquest país”.
 
La reunió serà de caràcter interdenominacional i convida a tots els joves de les esglésies a assistir i aixecar una oració unànime demanant un Avivament al país.
 
L’activitat compte amb el recolzament de l’Aliança Evangèlica Espanyola. Per més informació consultar la web: www.venga-tu-reino.com o contactar amb danielpujol@venga-tu-reino.com
 
Font i redacció: ACPress.net
Recés de Setmana Santa a Barcelona sota el lema “El Regne és el que compte”
 
BARCELONA, 03-03-2005 (ACPress.net).
Aquest és el lema del recés organitzat pel Centre Cristià Mundial del Avivament. La conferenciant serà Verònica Acebedo, Directora de la Xarxa d’Escoles Bíbliques Beraca d’Argentina.
 
Les conferències tindran lloc els dies 25 i 26 de març a les 17.30h. i el 27 de març a les 18h. Al carrer Mª Victòria 11, de Barcelona.
 
La inscripció es gratuïta tot i que es recolliran unes ofrenes d’ajuda. Per més informació: 93.332.33.67 e-mail: cecmavi@cecmavi.org
 
Font i Redacció: ACPress.net
Seminari de sanitat interior a Barcelona

BARCELONA, 03-03-2005 (ACPress.net).
Amb l’objectiu d’ajudar a restaurar els valors de Déu en la família, es celebrarà un seminari especial de “sanitat interior”, amb el ministeri de Craig Hill. Serà els propers dies 22 al 24 d’abril, al Centre Cristià Mundial de l’Avivament del carrer Mª Victòria 11, de Barcelona.
 
Inscripcions per telèfon al 93.688.13.09 o mail a cecmavi@cecmavi.org
e-Voz catalá
 
 
L´editorial Clie i els llibres evangélics a l´any internacional del llibre i la lectura (1,15 Mb) http://www.e-Mision.org/actual/audio/noticies050123.mp3

Alfonso Triviño


Font: www.e-Mision.org


E s p a n y a
 
 
Susan Buell serà la primera degana de la catedral protestant de Madrid

MADRID, 03-03-2005 (Iere/ACPress.net).
El proper diumenge 6 de març Susan Buell serà instaurada com a nova degana de la Catedral el Redentor, de Madrid, (IERE – Comunió Anglicana).
 
La reverenda Buell serà la primera dona que ocupa el càrrec de degà de la Catedral Redentor. Anteriorment havia sigut rectora de la parròquia Christ Episcopal Church, a Meadville (Pensilvania), ciutat on va néixer Sharon Stone, qui va acudir a l’església quan era una nena. 
 
Prèviament es va encarregar de diverses congregacions al sud de Texas, on havia treballat amb minories hispanes. És llicenciada en teologia pel seminari d’Austin (Texas), Seminari Unit per Anglicans i Luterans.
 
Buell va ser escollida de forma democràtica i per unanimitat en la junta general ordinària de l’Església Catedral del Redentor. Després de conèixer la seva elecció va dir: “considero un gran honor servir a aquesta comunitat, i m’esforçaré en fer que el missatge de Jesús arribi a tots els ciutadans madrilenys d’aquesta generació que ens ha tocat viure”. 
 
Durant la cerimònia del passat diumenge, la reverenda Buell va ratificar la confirmació en l’Església Espanyola Reformada Episcopal, davant el bisbe Carlos López Lozano, el qual li va donar la llicència eclesiàstica corresponent.
 
L’església del Redentor és la congregació protestant més antiga de Madrid, es va fundar al 1869 per Antonio Carrasco, el qual va ser substituït per Juan Bautista Cabrera, primer bisbe protestant de Madrid.
 
Font: IERE. Redacció: ACPress.net
 
“Pregant amb música”, concert en memòria de les víctimes de l’11-M

MADRID, 02-03-2005 (ACPress.net).
El Cor romanès de l’església de Beneficència celebrarà un concert que connectarà amb altres catedrals del nord d’Europa; “Pregant amb música”. Serà un acte especial en memòria de les víctimes de l’11-M.
 
Degut a que el major nombre de víctimes estrangeres eren de nacionalitat romanesa, s’ha organitzat un concert que estarà a càrrec del cor romanès. Entre d’altres peces hi haurà tres cantades en romanès, i cinc en castellà. A demés, es convidarà als assistents a unir-se al cor amb dues peces molt conegudes dins el repertori evangèlic clàssic durant el temps de Quaresma.
 
El concert es durà a terme divendres 11 de març a les 19.30h a l’Església Catedral del Redentor (Carrer Beneficència 18, Madrid. Metro: Tribunal i Alonso Martínez).
 
El concert està organitzat per l’Església Espanyola Reformada Episcopal (Comunió Anglicana) i pel Consell Evangèlic de Madrid. L’entrada serà totalment lliure.
I n t e r n a c i o n a l
Els “Surfistes per Crist” caminen amb la Bíblia sobre les aigües

MADRID, 03-03-2005 (La Razón/ACPress.net).
Un grup protestant evangelitza a les platges després de deleitar als banyistes amb les seves acrobàcies. Els surfistes organitzen activitats per allunyar als joves de les drogues i apropar-los a Jesús.
 
Compaginen la taula de surf amb la de la llei. Després de deixar bocabadats als banyistes amb les acrobàcies aquàtiques, tornen a la platja per parlar-los de Déu. Són els “surfistes per Crist”, un grup protestant que arrasa a Amèrica. Organitzen campionats de surf per tot el món com el “Jesús Surf Classic”; tenen la seva pròpia “Bíblia del surfista”; durant l’estiu s’emporten desenes d’adolescents dels barris conflictius a la platja i els prediquen l’Evangeli; gestionen varies ONGs com “Surf Aid Internacional” o la “Surfrider Foundation”.
 
“Surfers for Christ” o “Christian surfers” és una organització protestant que compte amb milers de seguidors en els principals països on es practica aquest esport; Austràlia, Nova Zelanda, Tahití, Japó, Sudáfrica, Alemanya, Indonèsia, Regne Unit, França, Brasil, Portugal i els Estats Units. A Espanya encara no han arribat, tot i que, molts dels seus membres venen cada any als campionats de surf de San Sebastià.   
 
No es consideren una església, sinó “un grup de surfistes compromesos com a cristians”, com es llegeix a la pàgina web www.christiansurfer.net. “Els surfistes som un grup de persones als que rarament se’ns veu a l’interior d’un temple, i la major part de les esglésies tenen poc contacte amb nosaltres”, segueix. “Per això intentem ser un pont entre les comunitats de surfistes i les diverses confessions”, explica.
 
El moviment va començar a Austràlia en el 1976 després que es va propagar per les platges dels Estats Units. Hawaii, California, Florida i Nova Jersey són els principals “temples”. I cada dos anys es reuneixen en la Conferència Internacional de Surfistes Cristians. Les conversions van començar aviat.
 
I es que no hi ha trobada dels “Surfistes per Crist” que no acabi amb una breu predicació. Per això, compten amb la seva pròpia “Bíblia del surfista”, que poseeix un format adaptat a les “necessitats i que inclou una traducció moderna del Nou Testament i una portada “surfera” a tot color”, explica una altra pàgina web. El seu passatge evangèlic preferit és Mateu 14:22, “Jesús camina sobre les aigües del llac”.
 
Font: La Razón. Redacció: ACPress.net
TF. 91 747 14 89; Fax. 91 747 59 24, Aptat. 59198. 28080 Madrid; Correu-e: noticies@ACPress.net; web: www.ACPress.net

ACPress està integrada dins l’Aliança Evangèlica Espanyola (la AEE pertany a les Aliances evangèliques europea i mundial –EEA i WEA, respectivament).

ACPress conta amb el recolzament d’altres entitats associades: Alternativa 2000, Assamblea Cristiana, Consello Evanxélico Galego, Editorial CLIE, Grups Bíblics Universitaris (GBU), Esglesies de Crist, Institut Bíblic i Seminari Teològic d’Espanya (IBSTE), H.D.Arquitectura, Imvisual Design, Alojamiweb.com…

Les notícies d’ACPress poden ser reproduïdes, sempre que es senyali la seva procedència (ACPress.net)

Per a subscriure’s escriure un email a: subscriure@NoticiesProtestants.com
Per donar-se de baixa enviar un email a: baixa@NoticiesProtestants.com
 
 
EDITORIAL
mARTEs
JOSÉ DE SEGOVIA
De par en par
JUAN SIMARRO
Orbayu
MANUEL LEÓN
Letra pequeña
MANUEL LÓPEZ
dLirios
Luis Marián
La voz
CESAR VIDAL
Claves
WENCESLAO CALVO
Íntimo
YOLANDA TAMAYO

Enfoque
Juan A. Monroy

. PUBLICIDAD

© 2004 Protestante Digital, España.
Las opiniones vertidas por nuestros colaboradores se realizan a nivel personal, pudiendo coincidir o no con la postura de la dirección.
Colabora: